%ÉV VÉGI KÉSZLETKISÖPRÉS%
Böngéssz raktáron lévő termékeink között és szerezz be most 10% kedvezménnyel a készlet erejéig a KESZLETKI kuponkóddal!

medenceorias.hu - Online garanciális ügyintézési és panaszkezelő felület

30 napos pénzvisszafizetési garancia minden termékre!

Hibás INTEX termékkel kapcsolatban kattints ide!

Ha véletlenül valamiért nem tetszik a MedenceOrias.hu-n vásárolt termékek bármelyike, nincs más dolgod, mint jelezni nekünk a lenti űrlapon. Mi nem fogunk kibúvót keresni, nem fogunk félrebeszélni, nem kérünk elállási nyilatkozatot, nem fogjuk szóvá tenni, ha kipróbáltad a nálunk vásárolt terméket: amint a termék beérkezik hozzánk, a lehető leghamarabb de maximum 14 munkanapon belül visszautaljuk a termék árát az általad megadott bankszámla számra.

Problémás számodra a visszaküldés? Nagyon elfoglalt vagy? Ebben is segítünk, ha szeretnéd elhozzuk Tőled a visszaadni kívánt terméket. Vállalkozás nevére vásároltál? Az sem gond: az árucsere lehetőségét céges vásárlóknak is biztosítjuk maximum bruttó 50 000 összértékig!

Ha vásároltál ExtraGarancia szolgáltatást is akkor 365 napig élhetsz elállási jogoddal. A bontatlan, nem használt termékekre vonatkozik!

Termék visszaküldésre ajánljuk a https://csomagnet.hu/ oldalt, ahol könnyen, gyorsan és kényelmesen elintézheted a futár rendelést. (utánvétes csomagot nem áll módunkban átvenni)

Higiéniai és egyedi gyártásra készült termékekre az ÁSZF-ben foglaltak szerint nem érvényes az elállási jog! Ezt a termék oldalon, a kosár oldalon és a visszaigazoló levélben is feltüntetjük a termék neve alatt.

Hibás INTEX termékkel kapcsolatban kattints ide!

Kérjük töltsd ki értelemszerűen a lenti űrlapot!

Név (amely néven a rendelést leadta):
Irányítószám:
Település:
Utca, házszám (emelet, ajtó):
Email cím (amivel regisztrált, vagy rendelt):
Telefonszám:
SZÁMLASZÁM vagy RENDELÉSSZÁM (rendszerünk ez alapján azonosít automatikusan így erre kiemelten szükségünk van):
Vásárlás dátuma:
A termék cikkszáma:
Visszaküldés oka:
Ha sérülten érkezett a csomag akkor kérlek töltsd fel a futárszolgálat által kitöltött jegyzőkönyvet (sérült termékek esetén erre mindenképpen szükségünk van az ügyintézéshez):
Hiba rövid leírása (nem kötelező de nagyon hasznos lehet):
Mit szeretne?
ExtraGarancia szolgáltatásom van (Ez külön fizetős szolgáltatás. A számlán szerepelnie kell! 2990Ft)
Van
Nincs
A termék visszajuttatásának módja:
19990 Forint ellenében küldjünk futárt érte a megadott címre (a szállítás napjáról előzetesen értesíteni fogjuk)
Postával / futárral elküldöm a Zone Europe Kft. (1134, Bp., Angyalföldi út 25.) címére
ExtraGarancia keretein belül futárral (Ingyenesen)
Fótó, vagy videó a hibáról (nem kötelező de nagyon hasznos lehet és gyorsítja az ügyintézést):
Adja meg a bankszámlaszámot, ahova a vételárat utalhatjuk elállás esetén (A megfelelő bankszámlaszám 16 vagy 24 jegyből álló számsor. Kérjük semmiképpen se adja meg a bankkártyája számát):
A megadott bankszámla tulajdonosának neve:

 

Fogalmak:

Elállási jog:  A fogyasztó ma már csak természetes személy lehet (így szabályozza az új Ptk, valamint a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény). Abban az esetben tehát, ha a vevő cégre kér számlát, akkor a vevő nem minősül fogyasztónak, mert egy cég nem lehet természetes személy (még akkor sem, ha egyéni ügyvédi vagy egyéni vállalkozói minőségben bonyolítja le a vásárlást). A kormányrendelet alapján tehát nem illeti meg az elállási jog.

argep.hu olcsobbat.hu simplepay_hu simplepay_hu_v2