Gyakran Ismételt Kérdések

Kategóriák

Vásárlással kapcsolatos gyakori kérdések

Mit jelent az RRP?
  • A Zone Europe Kft., mint nagykereskedés által javasolt ajánlott fogyasztói ár, melyet kiskereskedelmi partnerei részére is továbbít és ajánl eladási árként. Az ajánlott árat RRP megjelöléssel, áthúzás nélkül jelenítjük meg mind a termék oldalon, mind a termék kártyákon. Alatta, jól látható helyen található az eladási ár. Továbbá, a két érték közötti különbséget százalékban kifejezve a termék képén jelenítjük meg, mely arra szolgál, hogy segítse a vásárlókat az árak közötti tájékozódásban.
Hogyan tudom a terméket megrendelni?
  • Megrendelés / Vásárlás ONLINE:
    • A kiszemelt termék(ek) mellett nyomja meg a kosár gombot.
    • A weboldal felugró ablak formájábában ajánlhat Önnek terméket, esetleg szolgáltatást, amennyiben ezekre nem tart igényt, a sarokban található X segítségével tudja bezárni.
    • A rendelési folyamat folytatásához kattintson a "kosaram"-ra, melyet a jobb felső sarokban talál.
    • A képernyő a kosárra ugrik. Itt eldöntheti, hogy tovább nézelődik, vagy rögtön megrendeli ezt a terméket. A kért mennyiségen is módosíthat még itt, vagy akár törölheti a terméket a kosárból.
    • Amennyiben rendelkezik kuponkóddal, azt kizárólag itt tudja beváltani.
    • A következő lépéshez kattintson "tovább a rendeléshez".
  • Ezt követően már csak az alábbi lépéseket kell követnie:
    • Adatok megadása
    • Fizetési és szállítási módok kiválasztása
    • Megrendelés áttekintése
    • A már korábban megadott adatainak ellenőrzése.
    • Itt megjegyzést is fűzhet a megrendeléséhez.
    • Sikeres megrendelés
Melyik a rendelési azonosító?
  • Minden megrendelésről e-mail-ben automatikus visszaigazolást küldünk. Ebben az e-mail-ben szerepel a megrendelés száma, melynek a formátuma: 51998-xxxxx.
  • Ez a szám segít beazonosítani a megrendelést, illetve ennek megadásával tud kollégáinknál a rendeléséről érdeklődni / módosítattni / töröltetni.
Miért nem kaptam visszaigazoló emailt / értesítést a megrendelésről?
  • Minden megrendelésről automatikus visszaigazolást küldünk. Amennyiben ezt nem találta a levelek között, kérjük nézze meg a SPAM vagy a PROMÓCIÓK mappában is. Amennyiben semelyik mappában nem találja, előfordulhat, hogy rossz e-mail címet adott meg. Ez esetben ügyfélszolgálatunknál tud segítséget kérni (info@medenceorias.hu), hogy a számlázási név alapján visszakeressék megrendelését.
Mikorra várható a rendelésem?
  • Amennyiben a termék készleten található, a szállítás 1-3 munkanapot vesz igénybe.
  • Amennyiben a termék külső készleten található, plusz 2-3 munkanap beszerzési idővel kell számolnia.
  • A kapott visszaigazolásban feltüntetjük a termék várható beérkezési idejét, előfordulhat egyes termékek esetében, hogy a beszerzése több időt vesz igénybe.
  • Érdeklődni a honlapunkon található chat-es felületen, vagy e-mail-ben az info@medenceorias.hu-n lehet a rendelésszám (amit a visszaigazoló e-mail-ben kapott) megadásával, és munkatársaink készséggel segítenek Önnek.
  • A feladást követően a szállítás pontos idejéről a futárszolgálat tud Önnek felvilágosítást adni.
  • SPRINTER ügyfélszolgálat

    Telefon: +36 1 881 2615
    Email: info@sprinter.hu
Tudok-e módosítani a szállítási címen?
  • Kérjük, küldje el a megrendelésszámmal mellékelve a helyes címet e-mail-ben az info@medenceorias.hu-ra, és kollégáink javítják a címet.
Tudok-e módosítani a rendelésen? (más terméket helyette, még hozzátenni terméket)
  • Kollégáinknak csak nem lecsomagolt rendelésket áll módjukban módosítani (Nem kapott még előértesítőt a feladásról). Kérjük, küldje el nekünk a megrendelésszámmal mellékelve a választott termék cikkszámát e-mail-ben az info@medenceorias.hu-ra, kollégáink intézkednek az ügyben.
Tudok-e törölni terméket a rendelésből?
  • Kérjük, küldje el nekünk a megrendelésszámmal mellékelve a megrendelésről törölni kívánt termék cikkszámát e-mail-ben az info@medenceorias.hu-ra, kollégáink intézkednek az ügyben.
Hogyan tudom törölni a rendelésem?
  • Kérjük, küldje el a weboldalunkon található chat-es felületen, vagy e-mail-ben az info@medenceorias.hu-ra a megrendelésszámát (amit a visszaigazoló e-mail-ben kapott) az ok megjelölésével, és munkatársaink törlik a kívánt rendelést.
  • Amennyiben bankkártyával előre fizetett, kérjük igényét mindenképpen e-mailben jelezze bankszámlaszámának feltüntetésével!
Hol tudok RMA ügyintézésen belül csereterméket megadni?
  • Kérem használja https://medenceorias.hu/premium-garancia oldalon található űrlapot, kitöltése során a “Hiba rövid leírása” mezőben tudja megadni a választott cseretermék(ek) cikkszámát.
Hogy tudok terméket visszaküldeni?
  • Amennyiben a termék nem megfelelő (nem tetszik / nem jó a méret stb.)
    • Kérem, töltse ki a https://medenceorias.hu/premium-garancia oldalon található űrlapot, ez alapján borítékban/dobozban küldje vissza nekünk a terméket az 1134, Budapest, Angyalföldi út 25. címre.
    • A csomagon kérjük tüntesse fel rendelési azonosítóját!
    • Amennyiben a futárküldés opciót választotta kollégánk e-mailben keresni fogja a szállítási cím megerősítésével/egyeztetésével kapcsolatban. A futárt csak a visszajelzést követően áll módunkban kiküldeni!
    • Miután visszaérkezett a csomag, kollégánk felveszi Önnel a kapcsolatot, amennyiben az még szükséges, egyeztetni tudnak a részletekről.
  • Amennyiben a termék kiküldésénél mi hibáztunk
    • Kérjük küldjön képet magáról a hibáról és egy részletes probléma leírást ( a rendelési azonosítóval megadva) az info@medenceorias.hu -ra, és munkatársaink felveszik Önnel a kapcsolatot.
      Ez esetben a termékért mi fogunk futárt küldeni.
  • Amennyiben hibás vagy törött terméket kapott
    • Kérjük, küldjön képet a hibás termékről az info@medenceorias.hu-ra, munkatársaink felveszik Önnel a kapcsolatot.
Hogyan tudok elállni a vásárlástól?
  • Amennyiben a vásárlástól kíván elállni, kérjük küldje el e-mailben az info@medenceorias.hu-ra a bankszámlaszámát az ok megjelölésével, megrendelésszámámával mellékelve (amit a visszaigazoló e-mailben kapott), és munkatársaink intézkednek az ügyben.
    Maximum 14 nap áll rendelkezésünkre a megadott összeget visszautalni.
    Az utalásról e-mailben fogják értesíteni.
Nem kaptam számlát
  • A számlát elektronikusan küldjük ki a megrendeléskor megadott email címre. Kérjük nézze meg a SPAM vagy a PROMÓCIÓK mappába is. Amennyiben nem találta, kérjük jelezze kollégáinknak az info@medenceorias.hu email címen.

Szállítással kapcsolatos gyakori kérdések

Hol tart a csomagom / rendelésem?
  • Kérjük, küldje el a weboldalunkon található chat-es felületen, vagy e-mailben az info@medenceorias.hu-ra a megrendelésszámát (amit a visszaigazoló email-ben kapott) és munkatársaink azonnal visszajeleznek a rendelés állapotáról Önnek.
  • Amennyiben a rendelése már a futárszolgálatnál van, kollégáinktól e-mailben (info@medenceorias.hu) a megrendelésszám megadásával el tudja kérni a rendelés csomagszámát. Ezt a csomagszámot kell beírni a https://www.sprinter.hu/csomagkereso/ weboldalon a csomagkeresőbe, vagy ennek megadásával telefonon / e-mailben tud érdeklődni a futárszolgálatnál.
  • Elérhetőségek
Hogyan tudom elérni a futárt?
  • A csomag szállításáról, annak pontos idejéről a futár telefonon értesíti Önt.
  • További információért a +36 1 881 2615 telefonszámon vagy e-mailben info@sprinter.hu-n tudja elérni a SPRINTER futárszolgálatot.
argep.hu simplepay_hu simplepay_hu_v2