MedenceÓriás Ügyfélszolgálat
A chatbot technikai problémák miatt jelenleg nem működik megfelelően. Kérjük, hogy e-mailben vedd fel velünk a kapcsolatot. A megértésedet köszönjük!
Személyes átvétel
Személyes vásárlásra, termék cserére, termék leadásra nincsen lehetőség.
Személyes ügyintézés
A COVID-19 vírus helyzetre való tekintettel, személyes ügyintézésre határozatlan ideig nincsen lehetőség!
Kapcsolat
Messenger: m.me/medenceoriasHétfő - Péntek: 10:00 - 15:00 e-mail: info@medenceorias.hu Hétfő - Péntek: 08:30 - 17:00
Gyors, hatékony ügyintézés a 21. században
Megvizsgáltuk a nemzetközi trendeket, azon nagy forgalmú webáruházakat, melyek nagyszámú pozitív vevői visszajelzéssel rendelkeznek és örömmel jelenthetjük be, hogy több hónapnyi fejlesztési munkával a hátunk mögött az ügyfélszolgálatunk működését az alapoktól újra gondoltuk és átalakítottuk. Bemutatjuk neked is PoolBot-ot, a MedenceÓriás chatbotját, akin keresztül nagyon sok mindent el tudsz önállóan is intézni (lásd lejjebb). Légy bárhol, csak vedd elő a telefonod, lépj be a Messengerbe és kövesd nyomon a rendelésed, töltsd le a számládat. Cserélj, törölj, adj hozzá terméket, módosítsd a szállítási-, számlázási adataidat percek alatt e-mail pötyögés és hosszas telefonos várakozás nélkül. Ezzel egyidejűleg a telefonos elérhetőségünk megszűnt. Ezen fejlesztések lehetővé tették, hogy elköszönjünk az elavult telefonos megkeresések fogadásától, amik noha gyorsabb megoldásnak tűnhetnek, de a valóságban sokkal körülményesebb és lassabb végeredmény érhető el általuk.
Ügyintézés gyorsan, önállóan
Használd Te is a Messenger chatbotunkat és intézd gyorsan, önállóan, várakozás nélkül az ügyeidet. A lenti témakörök videói hamarosan elérhetőek lesznek. A problémásabb ügyekben és az összetettebb kérdésekben operátorunkkal is tudsz beszélni.
Hol találod a rendelésed? (hamarosan)Hogyan tudod megnézni a rendelésedet a Chatbottal?
Rendelésed tartalma? (hamarosan)Mi mindent láthatsz és módosíthatsz a Chatbottal? Rendelésed aktuális státusza?
Rendelésed törlése? (hamarosan)Hogyan tudod törölni Chatbottal a leadott rendelésed?
Terméket hozzáadni? (hamarosan)Hogyan tudsz plusz terméket hozzáadni a Chatbottal meglévő rendelésedhez?
Terméket törölni? (hamarosan)Hogyan tudsz terméket törölni a Chatbottal meglévő rendelésedről?
Terméket cserélni? (hamarosan)Hogyan tudsz terméket cserélni a Cahtbottal meglévő rendeléseden?
Termékszámot csökkenteni? (hamarosan)Hogyan tudod a termékszámot csökkenteni a Chatbottal meglévő rendeléseden?
Termékszámot növelni? (hamarosan)Hogyan tudod a termékszámot növelni a Chatbottal meglévő rendeléseden?
Számlázási adatot módosítani? (hamarosan)Hogyan tudsz számlázási adatot módosítan Chatboton kesztül?
Nyomkövetés, számla letöltés? (hamarosan)Számla letöltés és nyomkövetés a Chatbottal.
Előre fizetett rendelés módosítása (hamarosan) a Chatbottal. (Simplepay, utalás)