MedenceÓriás Ügyfélszolgálat
A chatbot technikai problémák miatt jelenleg nem működik megfelelően. Kérjük, hogy e-mailben vedd fel velünk a kapcsolatot. A megértésedet köszönjük!

Személyes átvétel
Vásárlásra, és termék cserére személyesen nincsen lehetőség. Cégünk a termékeket Fótrol a Webshippyből juttatja el hozzátok villámgyorsan.

Hibás termék leadás
Küldd ide: "Medenceóriás" Webshippy 2151 Fót, East Gate Business Park, C/2 épület ( 16-os kapu)
Vagy hozd ide:2735, Dánszentmiklós, Irsai út 60. (H-P 10-14)

Kapcsolat
Messenger: m.me/medenceorias7/24 szakmai ügyfélszolgálat
e-mail: info@medenceorias.hu
Hétfő - Péntek: 08:00 - 16:00

Gyors, hatékony ügyintézés a 21. században
Megvizsgáltuk a nemzetközi trendeket, azon nagy forgalmú webáruházakat, melyek nagyszámú pozitív vevői visszajelzéssel rendelkeznek és örömmel jelenthetjük be, hogy több hónapnyi fejlesztési munkával a hátunk mögött az ügyfélszolgálatunk működését az alapoktól újra gondoltuk és átalakítottuk. Bemutatjuk neked is PoolBot-ot, a MedenceÓriás chatbotját, akin keresztül nagyon sok mindent el tudsz önállóan is intézni (lásd lejjebb). Légy bárhol, csak vedd elő a telefonod, lépj be a Messengerbe és kövesd nyomon a rendelésed, töltsd le a számládat. Cserélj, törölj, adj hozzá terméket, módosítsd a szállítási-, számlázási adataidat percek alatt e-mail pötyögés és hosszas telefonos várakozás nélkül. Ezzel egyidejűleg a telefonos elérhetőségünk megszűnt. Ezen fejlesztések lehetővé tették, hogy elköszönjünk az elavult telefonos megkeresések fogadásától, amik noha gyorsabb megoldásnak tűnhetnek, de a valóságban sokkal körülményesebb és lassabb végeredmény érhető el általuk.