MedenceÓriás Ügyfélszolgálat

Év végi munkarend és szállítási információk

DátumNapÜgyfélszolgálatCsomagfeladásVárható kézbesítés
December 21KeddvanvanDecember 22
December 22SzerdavanvanDecember 23
December 23CsütörtökNincsvanDecember 27
December 24PéntekNincsnincsDecember 28
December 25SzombatNincsnincsDecember 28
December 26VasárnapNincsnincsDecember 28
December 27HétfővanvanDecember 28
December 28KeddvanvanDecember 29
December 29SzerdavanvanDecember 30
December 30CsütörtökvanvanJanuár 3
December 31PéntekNincsNincsJanuár 4
Január 1SzombatNincsNincsJanuár 4
Január 2VasárnapNincsNincsJanuár 4
Január 3HétfővanvanJanuár 4
Üzlet

Személyes átvétel

Személyes vásárlásra, termék cserére, termék leadásra nincsen lehetőség.

Ügyfélszolgálat

Személyes ügyintézés

A COVID-19 vírus helyzetre való tekintettel, személyes ügyintézésre határozatlan ideig nincsen lehetőség!

Ügyintézés

Kapcsolat

Hétfő - Péntek: 09:00 - 18:00 Messenger: m.me/medenceorias
e-mail: info@medenceorias.hu

PoolBot

Gyors, hatékony ügyintézés a 21. században

Megvizsgáltuk a nemzetközi trendeket, azon nagy forgalmú webáruházakat, melyek nagyszámú pozitív vevői visszajelzéssel rendelkeznek és örömmel jelenthetjük be, hogy több hónapnyi fejlesztési munkával a hátunk mögött az ügyfélszolgálatunk működését az alapoktól újra gondoltuk és átalakítottuk. Bemutatjuk neked is PoolBot-ot, a MedenceÓriás chatbotját, akin keresztül nagyon sok mindent el tudsz önállóan is intézni (lásd lejjebb). Légy bárhol, csak vedd elő a telefonod, lépj be a Messengerbe és kövesd nyomon a rendelésed, töltsd le a számládat. Cserélj, törölj, adj hozzá terméket, módosítsd a szállítási-, számlázási adataidat percek alatt e-mail pötyögés és hosszas telefonos várakozás nélkül. Ezzel egyidejűleg a telefonos elérhetőségünk megszűnt. Ezen fejlesztések lehetővé tették, hogy elköszönjünk az elavult telefonos megkeresések fogadásától, amik noha gyorsabb megoldásnak tűnhetnek, de a valóságban sokkal körülményesebb és lassabb végeredmény érhető el általuk.

Ügyintézés gyorsan, önállóan

Használd Te is a Messenger chatbotunkat és intézd gyorsan, önállóan, várakozás nélkül az ügyeidet. A lenti témakörök videói hamarosan elérhetőek lesznek. A problémásabb ügyekben és az összetettebb kérdésekben operátorunkkal is tudsz beszélni.

Hol találod a rendelésed? (hamarosan)Hogyan tudod megnézni a rendelésedet a Chatbottal?

Rendelésed tartalma? (hamarosan)Mi mindent láthatsz és módosíthatsz a Chatbottal? Rendelésed aktuális státusza?

Rendelésed törlése? (hamarosan)Hogyan tudod törölni Chatbottal a leadott rendelésed?

Terméket hozzáadni? (hamarosan)Hogyan tudsz plusz terméket hozzáadni a Chatbottal meglévő rendelésedhez?

Terméket törölni? (hamarosan)Hogyan tudsz terméket törölni a Chatbottal meglévő rendelésedről?

Terméket cserélni? (hamarosan)Hogyan tudsz terméket cserélni a Cahtbottal meglévő rendeléseden?

Termékszámot csökkenteni? (hamarosan)Hogyan tudod a termékszámot csökkenteni a Chatbottal meglévő rendeléseden?

Termékszámot növelni? (hamarosan)Hogyan tudod a termékszámot növelni a Chatbottal meglévő rendeléseden?

Számlázási adatot módosítani? (hamarosan)Hogyan tudsz számlázási adatot módosítan Chatboton kesztül?

Nyomkövetés, számla letöltés? (hamarosan)Számla letöltés és nyomkövetés a Chatbottal.

Előre fizetett rendelés módosítása (hamarosan) a Chatbottal. (Simplepay, utalás)

medenceóriás módosítás
argep.hu