INTEX GARANCIÁLIS ÜGYINTÉZÉS MENETE
Jótállás/Szavatosság érvényesítése - Intex termékek
INTEX SZERVIZELÉS MENETE
Mely termékeknél vonja be mindenképpen a szervizt?
- Intex vízforgatós medencék és jakuzzik
- Intex elektromos berendezések, pl. vízforgató, sóbontó
- Intex felfújható ágyak beépített elektromos pumpával
1) Az Intex márka szervizelését a Babycare International Kft./korábbi nevén Recontra Kft./ végzi.
2) INTEX SZERVIZ ELÉRHETŐSÉGE:
Személyes ügyintézés preferált ideje: hétfő és szerda 9-16 óra között.
cím: Babycare International Kft./Recontra Kft, 2040 Budaörs, Gyár u. 2. sz. BITEP Ipari Park, azon belül a Bánki Donát úton a 410m.táblánál.
Telefon Szerviz közvetlen: +36-30/228-7761
Központi szám: 06-1-209-2633 , 06-1-209-2634
Szerviz Email: info@intexszerviz.hu
lehet írni ide is: service@recontra.hu vagy babycare@babycare.hu
URL: http://www.intexcorp.hu/vev-szolgalat.html
Ügyintéző: Matatek Attila szervizvezető
A szervizt ajánlottan a Fogyasztó közvetlenül keresse!
Jótállásos esetekben ez a legjobb és leghatékonyabb megoldás.
Személyesen: Hibás termék bevitele a szervizbe a Fogyasztó által: javasoljuk, hogy a Fogyasztó telefonon előre egyeztessen a szervizzel időpontot.
Postai úton: Hibás termék, pl. medence kivágott modellszáma, jakuzzi kivágott szelepének beküldése postán borítékban vagy futárral a következő címre történjen:
BORÍTÉK-POSTACÍM:
Babycare International Kft. 1113 Budapest, Badacsonyi u. 24.
Ide kell küldeni a medencetestből és a takarófóliából kivágott modellszámot, a vásárló írjon mellé rövid hibaleírást, mellékelje a vásárlást igazoló bizonylatot.
A modellszám belefér egy normál borítékba.
Vásárlói adatok a futáros csomag-visszaküldéshez: név, cím, telefonszám, emailcím.
DOBOZOS CSOMAG POSTACÍME:
Babycare International Kft., 2040 Budaörs, Bánky Donát út 24. Megjegyzés: (BITEP ipari park) 24. épület INTEX.
Ide kell küldeni a jakuzzi-testből kivágott szelepet kis dobozba téve, valamint ide kell küldeni a meghibásodott elektromos eszközöket, pl. vízforgató / filter (a csövek nélkül) / sóbontó / vízmelegítő / akkumulátoros porszívó (a tartozékai nélkül) / csónakmotor, stb.
Vásárlói adatok a futáros csomag-visszaküldéshez: név, cím, telefonszám, emailcím.
KÉRDÉS ESETÉN HÍVNI: +36 30 228 7761 szerviz
3) Mindig csak a hibás alkatrészt küldjék vissza (vízforgató esetén csak a gépet/csak a csövet, stb., azt, amelyik meghibásodott).
Amennyiben maga a medencetest hibásodott meg, MINDEN ESETBEN ELEGENDŐ A MEDENCEKÖPENY ANYAGÁBÓL OLLÓVAL KIVÁGOTT MODELSZÁMOT MEGKÜLDENI postai borítékban, valamint termékfotókat emailben a termékhibáról.
Javasoljuk, mielőtt a Fogyasztó ollóval kivágná a medencét, előbb vegye fel a kapcsolatot a szervizzel!
4) A termékkel együtt kérjük elküldeni a vásárlást igazoló bizonylatot (blokkot/számlát), de legalább a vásárlást igazoló bizonylatot, és a jótállási jegyet lehetőség szerint.
5) SZÜKSÉGES FOGYASZTÓI ADATOK:
Fogyasztó pontos neve, címe, és a futár-küldés miatt telefonszám és egy email-cím.
A reklamációkezelés dokumentálása mellett ez a gyorspostai csomagküldés miatt is fontos.
A cseretermék(rész) visszapostázása a GLS vagy KUMI futárszolgálattal történik: a terméket az eredeti bizonylattal együtt postázza a szerviz, garanciális esetben ingyenesen.
A Vásárló emailben és sms-ben kap értesítést a szállításról, és ha a szállítási dátum nem megfelelő, az emailben megadott weboldalon a szállítási dátumot módosíthatja egy adott időintervallumon belül.
Az Intex Szerviz hatáskörébe tartozó esetek
Az alábbi esetekben a Fogyasztó vegye fel közvetlenül az Intex Szervizzel a kapcsolatot a gyorsabb, hatékonyabb ügyintézés érdekében:
Intex felfújható ágyak beépített elektromos pumpával:
Jótállás vonatkozik a komplett termékre. Az elektromos berendezés ugyanis semmilyen módon nem választható le a főtermékről, külön nem használható az ágytest, az elektromos rész nem elkülöníthető. A jótállási időtartama: a 2021.01.01-től érvényes új jótállási idősávos bruttó fogyasztói ár szerint.
Intex vízforgatós medencék, jakuzzik – nem-beépített elektromos készülékkel: A medencetestre/ jakuzzi-testre/ csónaktestre és minden nem-elektromos tartozékra kellék- és termékszavatosság vonatkozik.
A termék gyári csomagolása tartalmazhat egy darab elektromos tartozékot is.
A főtermék (pl. medencetest) további részei: a. nem-elektromos műanyag és fém alkotóelemek, melyek semmilyen módon nem tartoznak a jótállásos garanciakörbe, azokra kellékszavatosság és termékszavatosság vonatkozik. b. egy darab elektromos alkatrész (ami a főtermék egy különálló tartozéka), mely nincs egybeépítve a főtermékkel és akár más Intex főtermékkel is használható (pl. más medencetesttel vagy jakuzzitesttel), ezen esetekben magára az elektromos tartozékra az Intex Szerviz 1 év jótállást vállal.
Az Intex Szerviz vállalása: az 1 év jótállás az elektromos készülékek mellett az elektromos alkatrészeket tartalmazó nagyértékű medence, jakuzzi termékekre:
Ha a nem-beépített elektromos alkatrésszel is rendelkező (pl. medence/jakuzzi/csónak) termék elektromos alkatrésze gyári eredetű meghibásodással bír a garanciális időn belül: az Intex Szerviz minden esetben magát az elektromos részt 1 év jótállás keretein belül szervizeli, mivel az elektromos alkatrészek fogyára bruttó 100.000 Ft alatti. Az 1 év jótállás akkor is jár az elektromos tartozékra, ha a Fogyasztó nem kap külön jótállási jegyet az egy darab elektromos tartozékra a vele egy cikkszámon értékesített komplett terméken belül (pl. nagy medencék). A szezonális használatra készült termék többi része (mint medencetest, létra, medencetakaró, stb. fém-műanyag részek) nem jótállásosak, hanem a szavatosság vonatkozik rájuk. Az Intex strandcikk termékek többsége szezonális termékek, tehát nem tartós fogyasztási cikkek. Kivétel a bútor kategóriába tartozó felfújható ágyak, egyéb bútorok, bár ezek is alkalmi (pl. vendégágy) használatra készültek, alapvetően nem mindennapi használatra szánt termékek. Mivel a bútor, vízijármű (pl.csónak) termékek benne vannak a tartós fogy.cikkek körében, ezért azokra biztosítani kell a jótállást, annak ellenére, hogy felfújható szezonális vagy alkalmi használatra szánt termékekről van szó.
I. Jótállás-köteles termékrészt is tartalmazó Intex termékek:
Az Intex Easy-Set medencék, az Intex fémvázas medencék, az Intex Prism fémvázas medencék, az Ovális fémvázas medencék (Oval Frame Pool), az Ultra fémvázas medencék és a Grafitszürke paneles medencék (Graphite Grey Panel Pool), valamint az Intex Pure Spa pezsgőfürdős jakuzzik és az Intex Jet pezsgőfürdős felfújható jakuzzik.
II. Önállóan is árusított elektromos termékek - vízforgatók, sóbontók, stb.:
Az elektromos kiegészítőkre, melyek külön (is) megvásárolhatók, a bruttó fogyasztói vételáruk szerinti jótállás vonatkozik, a szavatosság mellett. Ilyen termékek: vízforgató, sóbontó, fűtőpatron és egyéb elektromos kiegészítők, elektromos berendezés.
A garancia kifejezetten a gyári hibákra terjed ki és rendeltetésszerű termékhasználat esetén érvényesíthető. Minden Intex termékre kellékszavatosság és termékszavatosság van érvényben. Egyes termékekre vagy kiegészítőkre jótállás is vonatkozik (elektromos készülék). Mind szavatosság, mind jótállás esetén a Fogyasztót négyféle szavatossági jog illeti meg: kijavítás / kicserélés / árleszállítás / vételár-visszatérítés (vagyis elállás a vásárlástól).
3 munkanapos garancia (üzletben történő és weben vásárlás): 3 munkanapon belül jelzett meghibásodás esetén (meghibásodott termék) esetén, amennyiben a hiba a rendeltetésszerű használatot akadályozza illetve a használatot lehetetlenné teszi, a terméket ki kell cserélni. Ha a termékcserére már nincs lehetőség, akkor a termék vételára kerül visszafizetésre. (Webes rendelés esetén jár a 14 nap elállás is, bár az nem hibás termékre lett kitalálva.) Ha a hiba a rendeltetésszerű használatot NEM akadályozza, akkor nem köteles a viszonteladó a komplett terméket kicserélni és a hiba fajtája dönti el, javításra/cserére sor kerüljön-e, (pl. karcolás a termék külső felületén).
14 napos elállási jog webes vásárlás esetén: a viszonteladó a saját hatáskörében ügyintézi, az ilyen jellegű elállás általában nem érinti a szervizt. Amennyiben a termék hibás, és a vásárló ezért kíván elállni és ezt adta meg az elállás indokaként, akkor a terméket meg kell vizsgálni, javítható-e, hogy újraértékesítésre ismét alkalmassá váljon (ha a termék egyébként nem volt használatban). Egyes ilyen esetek érinthetik a szervizt is (jótállásos ügyek).
SZERVIZ JAVÍTÁSI IDEJE:
A Babycare-Recontra szerviz a garanciális időn belüli panaszok esetében javítás/csere eseteket lát el alapvetően (tényleges javítás / alkatrészcsere vagy komplett termékcsere). A szervizbe jutás /bejelentés napjától számítva 15 napon belül, de legkésőbb max. a 30. napig (a harmincadik napig) a szerviz a javítást/cserét elvégzi. A bejelentést a szerviz onnan számolja, hogy az a szervizbe mikor érkezett be. Garanciális időn belüli panasz esetén – a telefonos szaktanácsadást követően, mivel hangfelvétel nem készül a telefonos beszélgetésről – a panaszt írásos (email, postai levél) módon is meg kell tennie a Fogyasztónak/vagy a helyette eljáró viszonteladónak. A javítás/csere ideje ettől a bejelentéstől indul az Intex szerviz esetében. A szerviz törekszik a mihamarabbi megoldásra.
Ha a fogyasztási cikk nem javítható és csak komplett termékcserével oldható meg, és ez azonnal megállapítást nyer, akkor a terméket egy újra kell cserélni.
Ha a javítás/csere nem lehetséges, amint ez kiderül, a szerviz értesíti a viszonteladót erről. Ha a termék már az első panaszjelzéskor sem javítható/cserélhető, akkor komplett termékcsere szükséges, vagy ha az nem lehetséges, életbe lép a pénzvisszafizetés lehetősége.
Ha a javítás/csere lehetséges: A csere jelenthet alkatrészcserét vagy akár komplett termékcserét, esettől függően. Javítás / (alkatrész)csere: ez a garanciális időn belül ingyenesen - max. háromszor (3x) fordulhat elő, a 4.esettől életbe lép a pénzvisszafizetés lehetősége, hacsak a Fogyasztó nem kér újabb javítást például.
Pénzvisszafizetés: A szerviz értesíti erről a viszonteladót, amint kiderül, hogy a termék nem javítható/a hibás alkatrész nem cserélhető.